הוסף לעגלה

עגלות משולבות ג'ולס איר+

עגלות לידה משולבות

עולם התינוקות מצטיין במגוון עשיר של עגלות משולבות ללידה המצטיינות באיכות ללא פשרות, בטיחות רבה וגם נוחות.

 

מהן עגלות משולבות?

עגלות משולבות הן עגלות לידה המצטיינות במרכב שכיבה לחודשים הראשונים של התינוק ובנוסף במושב טיולון המתאים לשימוש מגיל חצי שנה ומותאם לשלדה של עגלת הלידה . את מושב הטיולון מרכיבים על שלדת העגלה , בשלבים מאוחרים יותר, כאשר הילד מסוגל לשבת.

בנוסף עגלות משולבות כוללות מתאמים מיוחדים לסל קל או לסוגים שונים של כסאות בטיחות לרכב וכך הן  מספקות מענה ל-3 צרכים במוצר אחד.  כך חוסכים בעלויות ובעיקר מאפשרים להורים וגם לתינוק ליהנות מפתרון אחד למשך כמה שנים.

כיצד בוחרים נכון עגלות משולבות?

כאשר מחפשים עגלות משולבות חשוב להתייחס לכמה נקודות עיקריות כדי להבטיח את התאמתן, הן לתינוק והן להורים עצמם. ראשית, יש לבדוק מי היא החברה המייצרת, האם מדובר במותג מוכר ונחשב בתחום וגם עד כמה הוא מקפיד על עמידה בכל התקנים הנדרשים. שנית, חשוב לבדוק מהי מידת הבטיחות והנוחות של העגלה, ובייחוד בשל היותה משמשת לנסיעה עם סל קל ומושב טיולון.

חשוב ביותר לבדוק את התאמתה לניידות בעיר הגדולה, עמוסת הפעילות בעידן המודרני, בפרמטרים הבאים:  משקל העגלה , איכות הגלגלים , הנסיעה החלקה , קומפקטיות הקיפול , , קלות התמרון במסע הקניות ובתחבורה הציבורית , רצועת הנשיאה, מידת ההצללה של גגון השמש , עומק סל הקניות ולצד זה העיצוב של העגלה .

מראה עכשווי של העגלה הוא פרמטר קריטי בבחירת עגלת לידה משולבת. איכות חומרי הגלם היא פרמטר נוסף שיש לבחון שכן מידת טיבם תעיד על משך הזמן שבו יוכלו לשרת את התינוק כהלכה. חשוב גם לבדוק את מידת הקלות לפירוק ונרכבה של ריפוד המושב לצורך שטיפה וניקוי. הגדרת הצרכים וגם התקציב היא נקודה חשובה שיכולה גם היא לעזור בבחירה.

מכיוון שיש מבחר רחב מאד של עגלות משולבות כיום ובמקביל גם צרכים שונים להורים ולתינוק, התייחסות לכל הפרמטרים הללו חשובה וגם סיוע של מומחים שיכולים לאתר את העגלה המשולבת המתאימה.

אצלנו, ב – BBK, ניתן למצוא את עגלת הלידה המשולבת של חברת  JOOLZ המובילה  היום בעולם בקטגוריה זו . דגם עגלת הלידה  המשולבת אשר הושקה בימים אלה בישראל הוא : JOOLZ HUB + עגלה זו מתאימה את עצמה לכל שלב בהורות. מצטיינת במושב מרווח ונוח ביותר, מתאמים לחיבור כיסא רכב או במרכב שכיבה חמים וקומפקטי המבטיח הגנה מושלמת של התינוק.

 

תוצאות: 6 נוספו לאחרונה
יציאה
בחרת לסנן לפי: עגלות משולבות ג'ולס איר+
summer
JOOLZ(6)
טווח מחירים
סינונים נוספים

summer טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי: