הוסף לעגלה

טיולונים ג'ולס איר+

טיולונים

השוק מציע כיום מגוון רחב מאד של מוצרי תינוקות, המיוצרים על ידי חברות גדולות ומוכרות. טיולונים לתינוקות נחשבים לאחד המוצרים המבוקשים ביותר, וגם זה שחשוב לרכוש מראש, כחלק מההכנה לקראת הגעתם של התינוק החדש או התינוקת החדשה. הטיולון מיועד לניידות נוחה יומיומית כמו גם לנסיעות ארוכות. כל בית בישראל ובעולם שבו נולד תינוק ראשון רוכש עגלת טיולון ,השאלה היא רק באיזו שלב של גיל התינוק  נרכשת העגלה. בארץ (להבדיל ממדינות רבות אחרות בעולם) משתמשים בטיולון בד"כ כעגלה שנייה החל מגיל חצי שנה ומעלה.

כעגלה ראשונה משתמשים בטיולון: א. הורים לילד שני או שלישי המבינים ששימוש בעגלת שכיבה ראשונית היא לתקופת זמן קצרה בלבד וחוסכים בהוצאה של קניית שתי עגלות ב. הורים עובדים הנמצאים בתנועה מחוץ לבית החל מהיום הראשון ללידה בשל המגוון הרחב וגם הצרכים השונים, חשוב מאד לבחור נכון טיולונים, ולו כדי להבטיח מענה מדויק ונכון ומוצר שיחזיק מעמד זמן רב.

אילו סוגים של טיולונים מוצעים כיום?

ניתן למצוא מבחר של טיולונים לתינוקות הנבדלים אלה מאלה בכמה פרמטרים. לפני שיוצאים למשימת החיפוש חשוב להכיר את 2 הסוגים העיקריים של הטיולונים המוצעים היום  בעולם והנבדלים בעיקר באופן הקיפול:  1. טיולוני "מטרייה "  – מתקפלים קיפול קומפקטי באופן המזכיר קיפול של מטרייה קלאסית 2. טיולונים המצטיינים בקיפול “תלת ממדי” – קיפול קומפקטי המזכיר בצורתו ומידותיו “מזוודה קטנה” המותרת גם לעלייה למטוס . (מומלץ לבדוק טרם טיסה את תקנות חברת התעופה בה טסים). בנוסף, קיימים גם מושבי טיולון הנמכרים במארז המשולב עם עגלות הלידה הראשוניות .

מושבי טיולון אלו מורכבים על שלדת מרכב השכיבה הראשוני, עם תום השימוש בו , ועל כן אופן הקיפול קומפקטי פחות כמו גם המשקל והניידות. בנוסף , הטיולונים בשוק לסוגיהם השונים נבדלים גם במהירות ובטכנולוגיית הקיפול . חברת jOOLZ היצרנית של מותג העגלות המוביל היום באירופה , פתחה טיולון הנפתח ונסגר בלחיצת כפתור במהירות של שנייה אחת וביד אחת .

למי מתאימים טיולונים?

מרבית הטיולונים מתאימים לתינוקות מעל לגיל חצי שנה, אך ניתן למצוא בין המותגים המובילים דגמים מסוימים המותרים לשימוש גם מגיל לידה. לדוגמא חברת Maclaren יצרנית עגלות הטיולון המובילות בעולם וממציאת “קיפול המטרייה” מתהדרת במגוון עשיר של טיולונים אשר מרביתם מותרים לשימוש החל מגיל לידה. חברות אחרות מובילות מאפשרות רכישה בנפרד של מרכבי שכיבה קומפקטיים מגיל לידה המורכבים על שלדת הטיולון.

טיולונים נחשבים פתרון נהדר להורים שרוצים לצאת מחוץ לבית עם התינוק או התינוקת ולטייל איתם בנינוחות בשבילים וכבישים לא חלקים,  במדרכות עירוניות בארץ ובחו"ל ולהגיע איתם עד לחופים ולמקומות הכי אקזוטיים בעולם . הטיולונים המוצעים כיום נוחים מאד לנשיאה וגם לנסיעה, הם מתקפלים בקלות ובקומפקטיות ואפשר לנייד אותם ללא קושי. הם נוחים מאד לתפעול, העמסה פריקה ואחסון ברכב או במטוס.

כיצד בוחרים נכון טיולונים?

כאשר בוחרים טיולונים לתינוקות חשוב להתייחס לכמה נקודות עיקריות כדי להבטיח טיולון בטוח, נוח וגם איכותי.

1 יש לוודא שהוא מיוצר על ידי חברה מוכרת בתחום המקפידה על עמידה בכל התקנים הנדרשים, לרבות התקן הישראלי המחמיר

  1. יש לבדוק את נוחות התפעול – אופן ומהירות הפתיחה והקיפול , כוונון מצבי הישיבה והתאמת האחסון בבית, ברכב או במטוס בהתאם לצרכים אישיים .
  2. יש לבדוק את משקל העגלה לצורך ניידות קלה ונוחה .
  3. יש לבדוק את איכות החומר: שלדה ובדים מבחינת יציבות עמידות ואיכות .
  4. יש לבדוק את האבזור שבה מצטיינת העגלה עבור נוחות ובטיחות מושלמת כגון : הצללה, חלונות תצפית , כיסוי גשם, רצועות בטיחות , סל קניות , בולמי זעזועים בגלגלים ועוד
  5. לא פחות חשוב , עיצוב אופנתי המשדר “לייף סטייל” .
  6. יש לבדוק מהו משך האחריות הניתנת בעת הרכישה וגם מה היא כוללת ומה לא.

לסיכום , שימוש ב"טיפים" שלעיל , לבחירת טיולון , בהחלט עשויים לסייע לך  לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

 

תוצאות: 15 נוספו לאחרונה
יציאה
בחרת לסנן לפי: טיולונים ג'ולס איר+
summer
JOOLZ(15)
טווח מחירים
סינונים נוספים

summer טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי: